اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان بوشهر :

مرگ مصدومان حین تصادف در بوشهر 20 درصد کاهش یافت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان بوشهر از کاهش 20 درصدی مرگ مصدومین سر صحنه تصادفات رانندگی در 11 ماهه گذشته خبر داد.

مرگ مصدومان حین تصادف در بوشهر 20 درصد کاهش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قدرت الله کشکولی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش و کوشش شبانه‌روزی پلیس راه استان، تعداد متوفیان حاصل از تصادفات سر صحنه از ابتدای مهرماه سال گذشته تا پایان مردادماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح استان بوشهر 20 درصد کاهش داشته است.
وی افزود: در مدت ذکر شده، مجموع تصادفات در محورهای برون شهری نیز 12 درصد کاهش داشته است.
کشکولی با توجه به فصل زمستان خطاب به رانندگان گفت: به رانندگان توصیه میشود با سرعت مطمئن و استفاده از تجهیزات ایمنی اقدام به مسافرت کنند تا هیچ گونه حادثه‌ای برای آنها و خانواده‌هایشان رخ ندهد.
این مقام انتظامی در ادامه از کاهش تصادفات جرحی و خسارتی نیز در مدت مذکور خبر داد و تصریح کرد: کارکنان پلیس راه استان بوشهر با استفاده از تمام توان خودروی و نیروی انسانی و استفاده از تجهیزات نوین در جاده‌های استان با رانندگان متخلف به طور جدی برخورد میکند به طوری که مجموع تخلفات اعمال قانون شده در این مدت 88 درصد افزایش داشته است.
کشکولی به نقاط حادثه‌خیز در استان اشاره کرد و افزود: 60 نقطه حادثه‌خیز در استان بوشهر در سال 87 شناسایی شده بود که در حال حاضر به 25 نقطه رسیده است.
رئیس پلیس راه استان بوشهر از رانندگان خواست در هنگام رانندگی دقت لازم را بکار گیرند و در حین رانندگی به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول