اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار بیش از 850 میلیارد ریال صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایى نیروگاه تولید همزمان آب و برق در قشم‌

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایى نیروگاه تولید همزمان آب و برق ‌CHP‌ با سرمایه‌گذارى بیش از 850 میلیارد ریال توسط بخش خصوصى در فاصله یک کیلومترى از اسکله کاوه در منطقه آزاد قشم آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایى نیروگاه تولید همزمان آب و برق در قشم‌
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومى منطقه آزاد قشم، نیروگاه تولید همزمان آب و برق (CHP) با هدف تولید 50 مگاوات برق در روز و 18 هزار متر مکعب آب شیرین در روز توسط شرکت مبنا گناوه به عنوان بخش خصوصى فعال در امور اقتصادى ایران، آغاز شد. 
همچنین همزمان با بهره‌بردارى از نیروگاه، برق تولیدى  در آن طى مدت 14 ماه وارد مدار مى‌شود و در مرحله اول پس از 17 ماه، تولید آب با حجم روزانه 9 هزار متر مکعب آب شیرین در این نیروگاه صورت خواهد گرفت.
با گذشت چهار ماه از فاز نخست تولید آب و با آماده شدن فاز دوم، حجم آب تولیدى این پروژه به 18 هزار متر مکعب آب شیرین در روز افزایش خواهد یافت.
میزان اشتغالزایى این پروژه در مدت اجرا و تکمیل حدود 250 نیروى کار است و در زمان بهره‌بردارى نیز 40 نیرو به صورت دائمى در این نیروگاه فعالیت خواهند کرد.
یادآور می‌شود در مراسم کلنگ‌زنى این پروژه، مدیر عامل، قائم مقام و جمعى از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم به همراه روسا و مدیران ادارات و نهادهاى قشم حضور یافتند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول