اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن سردشت اعلام کرد:

صدور 8000 سند مالکیت روستایی در سردشت

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سردشت گفت: 8 هزار جلد سند مالکیت روستایی در روستاهای سردشت صادر شده است.

صدور 8000 سند مالکیت روستایی در سردشت
جمشید صارمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این تعداد سند مالکیت روستایی در دور دوره توسعه یعنی دوره سوم و چهارم توسعه در روستاهای سردشت صادر شده است.
وی با بیان اینکه یکی از کارهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صدور سند مالکیت روستایی و صدور سند در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت است، تصریح کرد: در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سردشت توانسته در 51 روستا برای واحدهای مسکونی سند مالکیت صادر کند.
این مسئول با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام این بنیاد در سردشت برای برنامه پنجم توسعه، افزود: برای برنامه پنجم توسعه نیز تعداد یک هزار و 500 جلد سند روستایی در سال نخست توسعه یعنی در سال جاری صادر می‌شود.
صارمی با تاکید بر همکاری هر چه بیشتر روستاییان در این زمینه، خاطرنشان کرد: در راستای صدور سند مالکیت روستایی نیازمند تعامل و همکاری هر چه بیشتر روستاییان هستیم.
وی با اشاره به همکاری و استقبال بسیار خوب مسئولان و اهالی از خدمات این بنیاد، ادامه داد: در میرآباد سردشت 56 متقاضی در قالب طرح مسکن مهر شهر زیر 25 هزار نفر جمعیت به بانک‌های عامل معرفی شدند که عملیات اجرایی 53 واحد آغاز و تعداد20 واحد به اتمام رسیده است.
این مسئول از تهیه 25 طرح هادی در این شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری نیز 20 طرح هادی تهیه می‌شود.
صارمی اجرای 12 طرح هادی در این شهرستان را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سردشت عنوان کرد و اظهار داشت: تا پایان سال جاری طرح هادی در 37 روستای این شهرستان اجرایی می‌شود.
وی احداث سه دیوار ساحلی، جابه‌جایی دو روستای در معرض خطر، پرداخت تسهیلات مسکن روستایی به یک هزار و 982 واحد، پرداخت تسهلات مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت برای 148 واحد، پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن برای 185 واحد، پرداخت تسهیلات تعمیرات مسکن روستایی به 430 واحد را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن در سردشت اعلام کرد و افزود: در سال جاری به 100 واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان تسهیلات تعمیرات مسکن روستایی پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول