اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن دماوند:

5500 جلد سند مالکیت در دماوند صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از صدور 5 هزار و 500 جلد سند مالکیت در این شهرستان خبر داد.

5500 جلد سند مالکیت در دماوند صادر شد
حیدر حامدی در حاشیه بازدید از طرح هدف گردشگری روستای جورد بخش رودهن در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار داشت: صدور این میزان سند روستایی در سایه همکاری صمیمانه ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند و ثبت اسناد و املاک مستقر در این شهرستان محقق شده است.
وی افزود: در راستای نیل به این هدف تلاش بسیاری از سوی مسئولان ادارات ثبت اسناد و املاک دماوند و رودهن صورت گرفته که این سبک از عملکرد قابل قدردانی است.
حامدی با اشاره به مزایای وجود سند مالکیت در خانه‌های روستایی گفت: سند به عنوان یک وثیقه ملکی معتبر می‌تواند ضمن تعیین هویت املاک برای اخذ تسهیلات بانکی و کاهش اختلافات روستایی کمک بسزایی شمرده شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده هر سند خانه می‌تواند تا 15 میلیون تومان بر ارزش افزوده آن ملک مسکونی بیفزاید.
وی در زمینه طرح هادی روستای جورد نیز خاطرنشان کرد: تاکنون نزدیک به 300 میلیون تومان برای طرح هادی روستای جورد تامین اعتبار صورت گرفته که 265 میلیون تومان آن جذب شده است.
حامدی افزود: روستای جورد از جمله مناطق دارای توانمندی‌های بالقوه گردشگری شهرستان دماوند و استان تهران محسوب می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند ادامه داد: در زمینه اجرای طرح‌های هدف گردشگری روستای جورد، 50 میلیون تومان اعتبار اخذ شده است.
وی افزود: 2 هزار و 300 مترمکعب خاک‎‏برداری، 2 هزار و 863 مترمربع ابنیه سنگی، 800 مترمکعب کفپوش سنگی و 300 مترمربع سنگفرش در طرح هدف گردشگری روستای جورد اجرایی شده است.
این بازدید با حضور نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دماوند و دیگر مسئولان محلی برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول