اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امورخیریه کبودراهنگ خبر داد:

اختصاص 2 روز از حقوق اوقاف کبودراهنگ به سومالی

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امورخیریه کبودراهنگ از اختصاص دو روز از حقوق کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه کبودراهنگ به مردم قحطی زده سومالی خبر داد.

اختصاص 2 روز از حقوق اوقاف کبودراهنگ به سومالی
حجت‌الاسلام محمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان کمک به همنوع را یکی از بزرگترین اعمالی دانست که بر زندگی شخصی و هم در جامعه اسلامی تأثیری شگرف می‌‌گذارد.
وی افزود: امر ارزشمند کمک به همنوعان، یاری مستمندان و ایتام به عنوان یک سنت حسنه در همه کشورهای اسلامی به ویژه ایران با شور و شوقی شایان توجه انجام می‌شود.
سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه یاری مظلومان و ستمدیدگان از جمله اعمالی است که هر فرد مسلمان بنا به وسع و توانایی و همگام با ایام روزه‌داری‌اش انجام می‌دهد، گفت: این امر حسنه در ماه مبارک رمضان از شدت و قوت بیشتری برخوردار بوده است.
وی مردم مسلمان ایران را پیشگامان کمک به مستمندان و مستضعفان دانست و تصریح کرد: همه ما همواره با خلوص نیت و تدین خویش، یاری‌رسان برادران و خواهران دینی خود بوده‌اند و امید است در این راستا با یاری رساندن به مردم آواره سومالی این مهم را بار دیگر به منصه ظهور برسانند.
جمشیدی خاطرنشان کرد: اکنون که شاهد یکی دردناک‌ترین بحرانهای انسانی در کشور قحطی زده و مصیبت دیده سومالی هستیم بر ماست که به کمک و یاری همنوعان خود در شاخ آفریقا بشتابیم و در حد توان خود با این عزیزان احساس همدردی کنیم.
وی تصریح کرد: در راستای اهتمام و توجه به امر کمک به همنوع و همدردی با مردم قحطی زده و رنج‌دیده سومالی  کارکنان اداره اوقاف شهرستان کبودراهنگ در این ماه رحمت و برکت دو روز از حقوق خود را برای کمک، اختصاص داده‌اند. 
سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ در پایان ابراز داشت: ماه مبارک رمضان دارای برکات و حسنات بسیاری است که زندگی مسلمانان را در طول سال تحت تأثیر قرار می‌دهد و بر این اساس چه نیکوست این ماه را با امور خیری چون کمک به همنوعان بارورتر سازیم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول