اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آزادسازی 4 زندانی در گنبدکاووس/ با کمترین مبالغ هم می‌شود دل‌ها را شاد کرد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه با کمک خیرین و انجمن خیریه این اداره موفق به آزادسازی چهار زندانی شده‌اند، گفت: می‌توان با کمترین مبالغ هم دل خانواده‌ای را شاد کرد.

آزادسازی 4 زندانی در گنبدکاووس/ با کمترین مبالغ هم می‌شود دل‌ها را شاد کرد

صالح محبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه تلاش دارد در ایجاد بسترهای مناسب به منظور ترویج کارهای فرهنگی موثر و جامع نقش ایفا کند، اظهار کرد: در این مسیر از همه ظرفیت‌های مردمی در سطح شهرستان استفاده کرده و امیدواریم بتوانیم با سربلندی مسیر پیش‌رو را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم سالهاست توجه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی و اجتماعی داشته و شخصا پیگیری بسیاری از امور در این حوزه را در دستور کار خود قرار داده‌اند، افزود: امروز همه ما در کنار جهاد اقتصادی در حوزه فرهنگ و موضوعات اجتماعی نیز وظایفی بر عهده داریم که باید از آن به عنوان جهاد فرهنگی و اجتماعی نام برد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در روزهای اخیر به همت انجمن خیریه اداره موفق به انجام اقدامی مبارک شدیم، خاطرنشان کرد: با کمک دو تن از خیرین و نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس و پیگیری انجمن خیریه اداره اوقاف و امور خیریه توانستیم چهار زندانی جرائم غیرعمد را آزاد و به کانون گرم خانواده بازگردانیم.

محبی با اشاره به اینکه برای این اقدام فقط مبلغی معادل ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان هزینه شده است، ادامه داد: این اتفاق به ما نشان می‌دهد که می‌توان با مبالغی بسیار کم اتفاقات بزرگی را رقم زد و دل خانواده‌های بسیاری را شاد کرد.

وی با بیان اینکه از همه خیرین و نیکوکاران شهرستان گنبدکاووس و تمامی مردم شریف برای تداوم بخشیدن به این اقدام تقاضای همکاری و همیاری دارم، تصریح کرد: تردیدی نداریم همچون گذشته نیکوکاران عزیز ما را در این امر یاری خواهند کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس همچنین از عموم مردم مومن و ولایی شهرستان به پاس برگزاری باشکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمات سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع) تقدیر کرد و گفت: باید خداقوت ویژه‌ای به همه مجموعه‌های فرهنگی، مذهبی، هیئت‌ها، تکایا، هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه گفت که انصافا در ماه محرم شعور حسینی را در کنار شور و احساس حسینی به تصویر کشیدند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول